Omdat rendement niet stopt bij de verkoop: GiPsy SerVision

Ook uw monteurs en magazijn- en receptiemedewerkers dragen bij aan een optimaal rendement. Het is dan ook zaak inzicht te krijgen in de effectiviteit van deze rollen. En in het kader van transparantie en eerlijkheid ook de aftersales te laten meedelen in betere bedrijfsresultaten. GiPsy SerVision biedt een gedetailleerd inzicht in de prestaties van uw aftersales-afdeling.

In één oogopslag ziet u de productiviteit, effectiviteit, efficiëntie en bezettingsgraad van de diverse afdelingen en medewerkers. Deze data vormt het uitgangspunt voor prestatiebesprekingen. Ook biedt het een basis voor de beloning aan aftersalesmedewerkers. Heeft de receptie de bedrijfsdoelstelling gehaald? Dan kunt u een bonus uitkeren. Zo stimuleert u bijvoorbeeld het inplannen van afspraken voor winter- of zomerbandenwisseling buiten het hoogseizoen om. Uitgangspunt hierbij is het belonen van de geleverde teamprestatie.

Meer weten over de mogelijkheden van GiPsy SerVision?